mandag 28. mars 2016

Et nytt navn

Heihei! Jeg heter Elisabeth, og jeg er 18 år gammel. Jeg er søsteren til Anneli, og grunnen til at jeg nå introduserer meg selv er at dere kommer til å se navnet mitt på denne bloggen fremover! Jeg jobber for Anneli, og har fått litt av ansvaret for blant annet bloggingen. 


Jeg er bosatt ganske mye lenger sør enn sjefen selv, mer presist Brumunddal. Her skal jeg forøvrig ikke bo for alltid da, og jeg er på vei ut av redet for å sette snuten mot storbyen Oslo. 

For å unngå et altfor langt og kjedelig innlegg runder jeg av her, det kommer mange flere muligheter til å bli kjent med meg senere. Skrives senere! :)




-Elisabeth









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...