mandag 29. desember 2014

Im back

Iallefall for i kveld.
Så utrolig dårlig på blogging!
Nå har jeg tatt meg hard i nakken mange ganger, men ikke hardt nok.
For det tok et halvt år før neste innlegg.

Jeg har virkelig MENT å blogge, det bare forsvinner for timene er for få.
Men mange har ønsket nye innlegg, og det setter jeg så stor pris på!
Tusen takk for fine ord og savnet meldinger ;)
Så jeg skal gjøre mitt beste!





Instagram er jeg veldig aktiv på da, så følge meg gjerne der i tillegg:
@aflekthome
 :)

Kan jo begynne med å ønsker dere alle en kjempe fin romjul videre.
Håper alle har kost seg!
Jeg har tatt meg litt ferie i noen dager,
men nå hyler mailen etter litt opprydding så nå er det slutt
på å late seg.



Vi kjører -50% på ALLE julevarer nå og
ellers masse tilbud i nettbutikken.

Romjulssalget vårt blir for vår del også januarsalg.
Nye containere kommer inn i januar og vi det blir litt dumt å sette ned nye varer ;)
Pluss at det er deilig å få litt mindre til varetelling
*kremt kremt*
:D



Skrives forhåpentligvis veldig snart igjen!!


Klem-








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...