søndag 6. april 2014

The ugly truth

Happy lørdagskveld! :)

Så utrolig koselig å få tilbakemeldinger fra blogglesere.
Jeg er så fæl å glemme bloggen, men når man får tilbakemelding er det så utrolig gøy,
og det gir mersmak! :)

Å drive butikk er virkelig en utfordring!
For dere som leser interiørblogger, er det vel ingen hemmelighet lenger.
Jeg har selv lest det mange ganger og jeg har kjent på det mange ganger.
-så gåsehuden røyser seg,
og magen vrenger seg.



Noen ganger stikker noen kjepper i hjulene så det synger!
Den fantastiske leverandøren jeg fant i Shanghai i september, som jeg besøkte i Amsterdam i november,
mistet jeg desverre.
Dette gjorde at jeg motvillig måtte reise til Singapore nå nettopp for å finne ny leverandør.
Og ikke fant jeg bare en, men FIRE fantastiske møbelprodusenter,
som hver er spesialister på hvert sitt område.
Alt skjer av en grunn, og selv om det var tungt å takle nederlaget i desember,
ser jeg nå at dette var grunnen! :)

Vi selger ut to stk Alec loungechair i sort fløyel!
Før 4500,- Nå 2500,-!
anneli@aflekthome.no

Tusen takk for alle gode ord, på mail og spesielt på instagram i dag.
Det setter jeg utrolig stor pris på! <3
Det er godt å vite at man kan holde hodet høyt og har ting på det rene!

 God natt til dere :*



Klem-









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...