onsdag 2. april 2014

HÅPLØS blogger..

Det er det jeg er!

Vel, jeg er hjemme fra Singapore for lenge siden da.
Ufengslet og hel ;)
Og Singapore, det var bare HELT fantastisk!!
Jeg anbefaler det til alle, og en gang skal jeg ta med barna dit også.



Vi bodde på Sentosa, som er en tillaget øy for turisme.
Overalt hvor du gikk var det vannshow, lysshow, musikk og aktiviteter.
Vi gikk til og med forbi en slangetemmer som spilte på fløyte.
GRØSS! Med stor G!!



Messa var en stor suksess og jeg har fått fantastiske, nye leverandører.
Vi får blant annet utsolgte Emmet ottoman i sand og hvit, som så mange har spurt etter.
Vi får også inn Denali spisebord igjen, men denne gangen i eik og mdf, så det ikke vil sprikke som det resirkulerte treet gjorde.
Og Aron bordet, med løveføtter, får vi i spisebord. Dette blir bra! :D
Bilder kommer etterhvert som det er ferdig.





"Sentosa, Asias Playground"



























Klem-









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...