mandag 17. februar 2014

Lyx

God kveld kjære lesere.
Litt mobilblogging på meg.

Her ligger jeg på sofaen og titter igjennom kataloger. Det finnes så utrolig mye fint! Blir helt kilen i kroppen 😉
Det er jo møbler som er mitt hovedområde så må holde litt igjen på interiørfronten, men det er SÅ VANSKELIG! Har jo lyst på alt! 😊 
Lykter fra messa i Paris på tur til oss! :)


Er det noe dere savner/ skulle ønske jeg hadde? Kom gjerne med tips! 
Min visjon er jo å ha litt spesielle ting med litt lyx og glam over seg, men noe basic vil det jo også være.
Lyx for alle! / Unn deg litt lyx i hverdagen!
Det er våre slagord. 
Kanskje du kan unne deg to spisestoler fra meg til resten av IKEA spisestuen?
Det gjør absolutt ingen ting og, vil gjøre akkurat din spisestue litt spesiell
og vil i tillegg lage lyx over hele rommet! 

Minner om at møbel lageret vårt er flyttet til Moss nå så fraktprisene er mye bedre for dere "sørafor" enn tidligere.
Interiøret er fortsatt her så for Altafolk er dere hjertelig velkommen for å snuse på voluspa og å shoppe småting :)

Jeg elsker dette bildet fra lovewarrior og grubler veldig
hvor det andre skal få en fortjent plass. 
Kan liksom ikke henge det "på gangen".

Vi får se, har en kalender som også skal opp :O ;)

Ønsker dere en god natt :) 


Klem -A




3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder♥
    Ønsker deg en fin vinterferie♥
    Klem Mari

    SvarSlett
  2. Tusen takk :)
    Og det samme til deg.
    Klem tilbake <3

    SvarSlett
  3. hvor ligger butikken i alta? og jeg ønsker å kjøpe det salongbordet i hvit, men finner ikke det på nettsiden din mer. Selger du ikke det mer? :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...