mandag 10. februar 2014

Lovewarrior

Hei der!
Oi, det ble lenge siden forige titt fra meg.

Hjemme fra Paris for lengst altså ;)
Og det anbefales!

Jeg hadde hørt at eifeltårnet var en oppskrytt jernklump,
men jeg synes det var helt fantastisk!
Virkelig nydelig!!
Hit skal jeg helt klart tilbake.
Kanskje jeg tør å gå opp i det da også?? ;)

Messa var også veldig bra!
Utrolig mye lekkert interiør som kommer inn framfover.
Jeg venter på bekreftelse på at det er sendt så skal jeg dele med dere.

Jeg har vist noen sniktitt på instagram så følg gjerne med der også.
@aflekthome

I helga kom noen VELDIG etterlengtede bilder.
fra Lovewarriors.
Den ene manglet klips så jeg får vente enda litt til med å henge den opp.
Men den andre måtte rett opp.
Og det er bare så #LOVE!
Bildet måler helle 100x100cm!
(Men ser faktisk litt lite ut på dette bildet?)


Hva synes du? :)




Klem-









1 kommentar:

  1. Take advantage of our delivery and collection service, saving you time, effort and money.
    Let us turn your dream into a reality. From marquee's to marching bands, and everything in between.
    The last thing you want to do after a big night is a pile of washing up. Don’t worry, we’ll do it for you
    Catering equipment hire
    http://www.birminghamcateringhire.com/
    sales@birminghamcateringhire.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...