fredag 21. februar 2014

Daybed heaven

Hurra for fredagskveld.
Jeg ligger rett ut, med hodet på pinner kjennes det ut som.
Så ufattelig vondt i hodet, men masse energi.
Har lyst å stelle å styre litt her hjemme, men isteden ligger jeg og sikter med ett øye på macen.
KJEDELIG! >:p

Her har jeg endelig fått to stk daybeds på plass i stuen min,
og de er bare så fantastiske!
Et lite stykke himmel ;)
Det er faktisk helt utsolgt for disse på lager nå,
men de kommer inn igjen i mai, så om du ønsker å reservere kan du bare sende meg en mail :)

Ottoman (bord), skinnbrett og lampe er også fra meg
og du finner det på aflekthome.no.

Bildet på veggen kunne jeg nok blitt millinær på,
 for SÅ mange mail og mld
jeg får på det er helt utrolig.
Men det er kjøpt privat
-og kun mitt, spesielle, orginale bilde ;) :)

Ha en fantastisk fredagskveld.
Jeg skal knaske paracet og prøve å ha det samme :*





Klem-









1 kommentar:

  1. Titter innom for og ønske deg en fin ny uke♥
    Tusen takk for koselig hilsen, setter så stor pris på det♥
    Mange klemmer fra Mari

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...