torsdag 2. januar 2014

Godt nytt år kjære dere!

Tenk, da var både jul og nyttårsaften over.
Og vi er inne i 2014.
Så herlig!

Nyttårsforsett får vel nesten være å blogge litt mere?! :p

For min del har 2013 vært stort.
Det er året der jeg satset på drømmen min, jeg tok steget,
og startet Aflekt Home.
Følelsen jeg kjente når jeg startet facebookgruppa så alle fikk vite det,
kjenner jeg på hele kroppen ennå når jeg tenker tilbake.
Herlig, skummelt, deilig, kvalmt.
Og det kan enda komme ;)

Vi har fått inn masse påfyll av Volusp crisp champagne,
og en nyhet for oss, moso bamboo. 


Jeg må si jeg er fornøyd, og nå kan jeg ikke vente med å gripe tak i 2014.
Så mange planer og så mye fint som ventes inn.
Man skulle tro man ble flinkere til å lære seg å vente.  . .
men nei, det blir man vist ikke.

Det kribler!

Grip tak, med dunder å brak.
2014!





Klem-









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...