onsdag 22. januar 2014

Bonjour

Eller god kveld da ;)

Nå sitter jeg her å planlegger helgen, for i morgen reiser jeg og hubben til
PARIS! <3
Vi skal på messe og jeg gleder meg veldig.
Det er alltid en ny opplevelse å komme på nye messer og ting tar litt mere tid
første gangen.
Litt kjedelig at Paris messen er samtidig som messen i Lillestrøm, for skulle så gjerne dratt dit også,
men valget falt altså på Paris.
Litt større muligheter for å finne noe unikt og eget til
sortimentet vårt der :)

I går fikk jeg prøvd daybed`en i lin farge her hjemme i stua
og det var altså bare så knall!
Så nå er to stykker bestilt hit til meg.
Cant wait.



Men først
-Paris!
Au revoir! ;*



Klem-









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...