torsdag 19. desember 2013

Førjulskos

Tenk, snart er det julaften.
På tirsdag hadde jeg bursdag så nå er den "økten" unna.
Veldig koselig var det, men nå er det full fokus på jul ;)

Jeg har litt interiør-tørke for tiden.
Det skjer så mye praktisk arbeid på jobb og i hodet mitt at det å flytte på putene og
pynte og styre rundt meg blir litt håpløst.
Jeg har endelig fått bestilt to nye, store containere i dag,
og det kreves litt for å bestemme seg.
Sette seg inn hva, hvilke farger og hvilke kombinasjoner.
Da ser jeg veldig for meg hvordan det skal bli i stuen for eksempel.
Så kommer jeg tilbake til "virkeligheten" og pluttselig er jeg jo ikke i nærheten.
Det gjør at man mister piffen litt for jeg vil jo så gjerne ha det sånn som jeg har planlagt! ;)
Aron salongbord er på lager <3


Men nå er de bestilt da, og neste er også nesten ferdig planlagt.
Så nå kan jeg konsentrere meg om det som jeg faktisk har her i stuen.
Jeg og storebror har kost oss i kveldingen med å rydde og pynte litt.
Han elsker å styre her hjemme, til min fortvilelse av og til.
Pluttselig er pyntefatet mitt helt omgjort for han synes ikke det var så fint
som det han kunne få det;)
Lillegullet <3


De små hurricanene finner du i nettbutikken


Fin torsdagskveld til dere.


Klem-









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...