tirsdag 3. desember 2013

Christmasfeeling

Jeg har julestemning!
For første gang på mange, mange år.
Og det er nok fordi vi i år har tatt fram treet 1.søndag i advent.
Dette må bli tradisjon.

Jeg var på Riviera Maison og forelsket meg helt i et tre.
Slik måtte det bli.
Husbonden var veldig skeptisk, eldstemann også.
Han sa at dette kom ikke til å bli noe fint.

Men etter iherdig pynting av både ham og lillebror sa han
"Dette ble jo faktisk kjempe fint mamma!"
Og jeg er jo veldig enig <3

Og dermed blir dette mitt bidrag til nibs utfordring denne månden :)



Klem-









4 kommentarer:

  1. Nydelig tre, hvor har du kjøpt det å pris?? Er selv på juletre leting og finner lixom ikke det "perfekte"treet ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette er kjøpt på coop mega for noen år siden. Er helt nydelig! Men har ikke sett samme siden :(
      -Anneli

      Slett
  2. Nydelig tre.
    Skjønner du får julestemning av sånt i hus :o)
    Riktig godt nytt år til deg.
    Klem Susanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja men NÅ skal det ut altså. Nå har det stått lenge nok ;)
      Takk det samme til deg :)
      Klem tilbake <3

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...