søndag 24. november 2013

The night blogger

is back! ;)

Morgenskrekk og lakenskrekk er ikke en god kombo!
Her sitter jeg og teller timer til mine små rampegutter har full ladet batteri.
*burdevirkeligkommemegiseng*

Men det er så koselig med litt alenetid med mannen på kveldene.
I tillegg er det ofte på kvelden kundene er ivrige så da må man bare være tilgjengelig da.
Og da tar potetgullkosen enda litt lengre tid ;)

Jeg har fått så mange lekre lykter til nettbutikken i det siste og
det er så gøy at folk vil handle hos meg!
TUSEN TAKK ❤

Finnes HER og HER
(brett, pute og hvite blomster finnes også i nettbutikken)


Denne lykten fløg ut døren i dag men den kommer inn igjen til uka
og kan forhåndsbestilles HER
(champagnekjøler, blomster og etagefat finnes også i nettbutikken)


Denne lykta er en absolutt favoritt og finnes HER.
Den tåler desverre ikke vann (etter personlig erfaring)
så kun falske blomster bør brukes i denne om du vil beholde frostingen.


Nei, nå må jeg hoppe i seng!
Og det føles ut som om hopping faktisk er aktuelt,
for på tirsdag reiser jeg avgårde for å besøke en ny leverandør og jeg gleder meg 
så MYE!

God natt søte dere.


Klem-









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...