søndag 17. november 2013

Framsnakking

Hei i natten.
Jeg er vist en skikkelig nattblogger.
Men det tar for laaang tid på dagen med denne blogginga ;)
*savnerglisesmilefjesmedsvettedråpefrahodet*

Jeg tenkte jeg skulle framsnakke en flott blogger i dag.
Hun er alltid så flink og legge igjen kommentrarer her på bloggen min og
ikke minst er de alltid så koselige.
TUSEN takk for at du tar deg tiden
Har en drøm!
Jeg setter utrolig stor pris på det selv om jeg ikke er noe flink å svare :(

Jeg koser meg med flotte bilder og masse innspirasjon
og anbefaler at dere alle titter innom :)

God natt fra meg❤

Sengegavel og nattbord fra Aflekt Home



Klem-









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...