torsdag 17. oktober 2013

Turn the lights on

Nå når det er så mørkt ute er det ikke bare stearinlysene som tennes,
men også lampene.
Jeg synes snasne vinduslamper, bordlamper og forseggjorte taklamper et et vakkert tilskudd i interiøret.
Mange har spurt etter dette og nå har jeg fått noen lekre inn til Aflekt Home.




Du finner de HER og HER

I morgen skal jeg gjøre noe fantastisk spennende, det kribler i hele kroppen.
Er så spent å se om vi får til og om det blir noe ut av det.
Jeg avslører mere om det senere, ellers får jeg prestasjonsangst! ;)
Nå må jeg ut å gjøre morgendagen klar!

Ha en fin dag :)


Klem-









1 kommentar:

  1. Er det to hyller fra ikea som du har brukt til tvbord? Veldig fint!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...