lørdag 5. oktober 2013

Titt titt

Pluttselig var fredagskvelden over og jeg må komme meg i seng.
Kvelden har blitt brukt til å få opp lagerhyller på kontoret til alle voluspa lysene som er kommet inn.
Vi har fått inn noen nye, fantastiske lukter!
Creme de Peche, Makassar Ebony & Peach, Macaron og Branch Vermeil.
De 3 første er gode, rene lukter,
mens sistnevnte er en krydrete lukt som jeg gleder meg å bruke i adventstiden!
For det nærmer seg nå! :O

Deilig, frisk, ren lukt.
-mmm-
Denne koster 298,- og kjøpes HER

OG DERE! Nå har vi fått opp en skikkelig betalingsløsning i nettbutikken!
Hurra! 
Nå er kan du klikke hjem i fred og ro, og velge om du vil betale nå, om 14 dager
eller til og med dele opp betalingen :)

Crisp Champagne, 169,-
Den finner du HER

Vi har også fått inn påfyll av bestselgeren Crisp Champagne.
Den er nå i 3 forskjellige størelser og prisklasser, i tillegg har vi den i 
romduft OG -tatatataaa!! Room/Bodyspray!!
Jeg som ikke er noe parfymebruker har endelig funnet noe å "pynte" meg med ;)
Både crisp champagne om saijo persimmon er å få i denne!
Løp og Kjøp!

Så kan du gå å legge deg etterpå ;)

God natt

Klem-









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...