tirsdag 15. oktober 2013

Snø på bakken

Her er det stille før stormen.
De har meldt skikkelig uvær her utover dagen, men foreløpig er det ikke et vindpust i luften.
Det er nydelig vær ute, snøen ligger såvidt på bakken, sola skinner og graderstokken viser 4,6 grader.
Jeg sitter og jobber litt, Rosalie sofaen jeg selger ut litt billigere nå har gjort at mailboksen gløder.
Jeg har regnet frakt en million ganger, og jeg får like vondt i magen
hver gang jeg må oppgi den til noen litt for langt sør.
Føler at etablering av lager i Oslo blir mere å mere riktig :)


Innimellom jobbingen har jeg kost meg med hjemmelaget frappuchino og
fantastisk innspirasjon på instagram.
Det er virkelig "the new big thing"!
Jeg heter
@aflekthome
og er ganske aktiv der inne, så følg meg gjerne :)
Det er så lettvint å knipse et bilde og dele,
 og så får man så god feedback.
Ikke minst er det lett å gi feedback toback....hahaha, klarte ikke dy meg! ;))
Man har det ikke mer morro enn man selv lager!
:D

Sjekk det tøffe, råe tauet rundt den delikate lykta.
I love!


Nå skal jeg pakke noen varer og få sendt avgårde
-vi kjører 50% på fantastiske pelsluer av alpakka til barn og dame!
Disse finner du HER






Klem-









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...