onsdag 16. oktober 2013

Norges beste interiørbutikk -Aflekt Home er med!

Bloggeren Franciskas vakre verden har kjørt konkurranse om
Norges beste Interiørbutikker
..og hurra!
Aflekt Home er med blant de 30 beste!!
Så stas!
Tusen takk til alle som har stemt på meg,
jeg blir jo veldig stolt da <3

Du kan fortsatt vinne en premie
om du går inn og gjetter på hvem som er kåret til den beste.
Konkurransen og listen finner du
HER


Husker dere at jeg snakket om å male mursteinstapeten for en stund siden?
Vel, endelig har jeg kommet meg rundt og fått gjort det.

Før


Etter

To ganske forskjellige uttrykk.
Stolene på første bilde er solgt, men i neste uke kommer de inn igjen
og det skal bli godt å få skikkelige kaffekrok stoler på plass igjen
-uten den utrolig dominerende mursteinsveggen.
DET gledes 


Veggklokke HER
Spisetol HER
Glampute HER
Bordklokke HER
Lampe HER


God natt fra meg.

Klem-









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...