lørdag 12. oktober 2013

Lørdagsro

Hei fine lesere.

Her nytes en kopp kaffe og litt jobb.
Jeg har en haug med bokføring å ta igjen og jeg gruer meg til å begynne.
Isteden blir jeg sittende å se på feriehus i frankrike og drømme meg bort.
Vi har nemlig bestemt at vi skal tilbringe et par, tre uker i provence neste sommer.
Jeg var jo der med minstemann i sommer og ble helt forelsket.
Koslige trange gater, hyggelig mennesker, ingen som skulle prakke på deg alt mulig skvip,
og det var en fantastisk frihet å ha egen bil.
Til neste år vil vi ha hus med basseng og fin grillplass.
I tillegg vil vi ha mange soverom så vi kan få gjester nordfra mens vi er der :)


Kanskje noen kan tipse om fine hus/ reisebyrå?


Vet dere hva, når jeg var på messe i Shanghai fant jeg en fantastisk leverandør.
Biletter er nå bestilt og jeg reiser avgårde i slutten av november for å besøk showroomet deres.
Det blir bare en kjapp tur, to dager, men jeg gleder meg veldig!
De har SÅ fantastisk mye fint!!
Det er ikke helt avklart akkurat hva og når det kommer,
men jeg skal selvfølgelig vise dere så fort som mulig!
I tillegg kommer det lager i Oslo etterhvert.
DET blir bra! :D :D




Nei, back to work.
Enjoy lørdagen.


Klem-









1 kommentar:

  1. Aaah, de stolene der i beige, kanskje tilogmed lin hadde kunne fått meg til å bruke urimelig mye penger! ;) Stå på! Ha en fin dag! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...