søndag 27. oktober 2013

Lang lørdag

Oi!
Pluttselig var lørdagen over, på et blunk.
Samtidig har den vært veldig lang!
I dag kom endelig en etterlengtet container hit,
og hele dagen har gått med til det.
Mannen har bært, kjørt, løftet og stablet.
Jeg har bært, ryddet, tenkt, og stylet.
DU STORE tid så stor en 40fots HQ container er!
Jeg ante virkelig ikke!
Jeg tror jeg skjønte det en gang mellom sultne barn, lavt blodsukker og en ropende mann
-"KOM HIT!"

Men fortsatt så er jeg i himmelen.
Og mannen min, han himler like mye med øynene hver gang jeg
hyler like høyt og innstendig
"ÅÅÅÅH!! seeeee da!!!!
jeg mener -SEEE!"

Nå har vi iallefall kommet i havn for i dag,
men vi har ennå halve containeren og mere sortering forran oss i morgen.
Uff ja, det blir nok søndagsjobbing på oss,
men det gjør ikke noe :D

For se så fint det blir:

Titt titt i speilet ;)



Alle møbler er fra Aflekt Home (.no)

Nå skal jeg titte på bildene fra fotograferingen som endelig er klare før jeg skal hoppe til sengs.
Er så spent!


Ha en god natt.

Klem-









6 kommentarer:

  1. Så herlige møbler :) flott sammensatt. Den svarte stolen var stilig!

    SvarSlett
  2. Så gøy! Det må jo være som julaften hver gang du får en container!
    Blir utrolig fint hos deg altså:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Det er nettopp det det! JUULAFTEN!!:D

      Slett
  3. Hei:) Må si jeg syns kontrastene dine er ekstremt kule! Og som det har blitt kommentert på før... Den sorte stolen var utrolig elegant!

    Ha en strålende dag videre:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for så koselige ord :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...