torsdag 24. oktober 2013

Hemmeligheter..

..og fanteri.
Husker dere at jeg skulle gjøre noe på fredag som jeg ikke helt ville si hva var?
Vel, jeg har egentlig ikke så veldig lyst å si det nå heller, for
jeg vet ikke helt hva jeg skal synes ennå.
Men, siden jeg selv hater hemmelighets statuser og
synes at "sier man A må man si B" må jeg jo fortelle.

Jeg synes det er så utrolig vanskelig å finne noen kule og orginale
bilder å henge på veggen her hjemme.
Jeg var jo så heldig at jeg fikk kjøpe det rosa maleriet fra bloggeren Manuela Hardy,
som dere kan se på flere bilder av stuen min,
men dette kan jo bare henge en plass.
I et lite håp om å klare å lage noe litt annerledes,
bestilte jeg time hos fotograf.
Tanken var å få til noe spesielt og mystisk,
kunst om du vil,
som jeg kunne henge på veggen hjemme,
uten at man så at det var meg.

Grunnen til at jeg sier jeg fortsatt ikke har så lyst å fortelle,
er for at noen av bildene ser man veldig godt at det er meg,
og det føles veldig rart.
Jeg kjenner vel litt på janteloven..

Men et bilde ble ganske kult da, og jeg tror nesten det skal få plass her
hjemme etter at jeg har tygd litt på den ;)



Hva synes du?



Klem-









4 kommentarer:

  1. Dødskult!!!!
    Det bildet synes jeg du absolutt du skal ha på veggen :)
    Knall tøft altså!
    En veldig god ide også!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for så gode ord, det var veldig koselig! :)
      Klem tilbake til deg søta!

      Slett
  2. Kjempestilig bilde !!!
    Drit i den forbaskede janteloven og heng det opp på veggen ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Heisan. KANONTØFT!!! God ide og vær stolt = HENG PÅVEGGEN. GOD HELG!! mvh karjis

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...