lørdag 19. oktober 2013

Container på tur -gledeshviiin!

Dagen i dag har som vanlig bare forsvunnet av sted,
 men i dag har det vært lite jobb og mye kos med venner og familie.
Vi har hatt masse besøk i dag,
og jeg har laget lunsj til ikke mindre enn 12 stykker ;)
Utrolig koselig og jeg håper det ikke blir lenge til neste gang.

Nå har vi akkurat kost oss med pizza til kveldsmat og jeg må
anbefale Toros Pizzasaus Cremefraiche med mango og chilli
-Utrolig god!
(Det skal sies at mannen rynket på nesa å sa det var en dårlig rømmepizza jeg hadde laget! :p )
Men barna og jeg likte den nå så "wathever" liksom ;)

Iallefall, neste helg kommer det en ny container til oss!
Og du å du som det kiler i magen denne gangen også!
Det kommer så utrolig mye lekkert!
 -sengegavler, stuebord, kosestoler, loungestoler,
ottoman i flere varianter og ikke minst noe jeg gleder meg helt VIILT til
-skrivebord! <3

Deler litt bilder med dere.
Jobber nå på spreng med å få lagt ut møblene i nettbutikken så dere kan se mål og priser.
Bare ta kontakt om det skulle være noe du lurer på :)

anneliaflekt@hotmail.com















Ha en fin lørdagskveld!

Klem-









2 kommentarer:

  1. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...