onsdag 4. september 2013

Interiør og slikt.

Å blogge hver dag når man blogger om interiør, virker for meg helt håpløst. Det er jo grenser for hvor mye man flytter rundt om på ting, SELV om man er interiørfreak! ;)

Men nå har mitt ivrige, rastløse interiørhjerte gnugget på noe i lang tid.

Denne veggen bak stolene er det mange som spør meg om! 




Den er vistnok riktig lekker.. å jo, jeg tror jeg mente det selv også når jeg hang den opp.. Ja faktisk tror jeg at jeg tok en liten gledesdans når jeg så den ferdig, når jeg tenker meg om :p 



Men GUUD så lei jeg er! 
I mine øyne er den ikke fin på vårt kjøkken lengere ;) 
(Den er nok sikkert kjempe fin hos andre fortsatt og tapeten får du kjøpt hos fargerike ;) )
Så her skal malekosten fram snarest!
Og jeg håper det blir ila noen dager. 

Maling er kjøpt inn for lengst og jeg tror den blir super awsome, da jeg har kjøpt en spesialmaling! ;)) 

Stay tuned :D 
Skal selvfølgelig vise ferdig resultat :)

Nå skal øynene lukkes.
God natt.

Klem -A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...