onsdag 25. september 2013

DA..

hadde jeg OMREGULERT igjen.
Hihi, jeg synes det er så morro når noen kaller det det! :))))
Sånn som at noen også sier kasTerolle, eller at vi i alta "ELTER bilen" når vi levner den noen plass.
Ord som betyr det samme, men kan gi deg et lite smil om munnen rett å slett.




Iallefall, da var noen ting flyttet litt om på her hjemme.
Dere som følger meg på instagram har vel allerede sett det da ;)



Den siste uken har jeg jobbet veldig mye med nettbutikken,
noen kan kanskje se noen endringer?
Det kommer inn mere småting framover nå.
I tillegg skal jeg få en skikkelig betalingsløsning, håper denne er på plass ila en ukes tid.
Møbler må fortsatt bestilles via mai,l pga frakten må regnes på manuelt.
Men det vil bli VELDIG enkelt å klikke hjem mindre ting!
I tillegg kan man betale 14 dager på etterskudd om man ønsker det! :)

Dette sjalet er kommet inn nå.
Og det er SÅÅ deilig! Perfekt å pakke seg inn i forran tvn
eller kaste over skuldrene om du er litt kald.
Så er det jo veldig fint!
Det er laget av 30%bambus og 70% alpakka.
Kun naturprodukter.



Det finner du HER



Klem-









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...