onsdag 14. august 2013

WOAH!

(haha, for de som leser fifty shades har vel "hørt" denne mange ganger!)

Dagene flyr avgårde.
og det ble pluttselig mange dager siden siste innlegg.


Masse jobb hos Aflekt Home,
i tillegg til en del jobb på BikBok.
Fotballturnering og "showings" her hjemme av møblene.
Og slik fortsetter dagene.
Til helgen er det bryllup, til uken kommer ny container
og neste helg er det messe i Oslo.
Og da er det bare noen få dager til SHANGHAI turen vår!
Åå som jeg gledes!


Jeg sier det igjen og igjen, jeg elsker virkelig jobb-hverdagen min.
Jentene (OG klærne!) på BikBok er herlige, og Aflekt Home begynner å ta av nå <3 <3

Men må gi en liten pill på nesen til altaværingene altså!
Hammerfest og Harstad er ivrige kunder, men altaværingene henger litt på sidelinjen ;)

I tillegg må jeg bare beklage den VANVITTIG dyre frakten rundt om i Norges land.
Det er nesten så jeg kjøper meg en lastebil og kjører rundt selv!

Nå skal jeg få inn en ny bestilling med Voluspa lys før vi tar kvelden.
God natt.



P.S
Vi har fått inn masse høstnytt på BikBok. 
Og mere kommer!
Egentlig skulle jeg ikke jobbet her, jeg tror jeg går i minus..




Klem-






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...