onsdag 21. august 2013

Containerlove

Det er vel ikke så mange kvinner i dette land som får pulshopp av containere? Men det gjør jeg!!
I dag kom det endelig en ny container til meg. Å det gir meg kribling i magen, for jeg vet hva som skjuler seg inni! 
Og spisestuesofaen som jeg har ventet sånn på, er endelig her!
OG den er bare heeelt utrolig fin!! 
Bildene kan ikke gi deg halvparten av utførelsen, størrelsen og FØLELSEN møblene har! Jeg er i drømmeland!
OMG!! ;))) 


Nå skal jeg forflytte meg fra det ene drømmeland til det andre. Det har vært en lang og lykkelig dag! ;) 

God natt❤ 

Klem A

5 kommentarer:

  1. Kjempefine puter di sorte med sølv, hvor er di ifra? Å lampa? :-)

    SvarSlett
  2. Hei du :) Lampa er fra fagmøbler, og putene er prøver fra en leverandør. De kan jeg bestille om du ønsker? :)

    SvarSlett
  3. Hva er prisen pr stk på di putene ? :-)

    SvarSlett
  4. Å får man kjøpt bare trekkene eller må man kjøpe putene å ??? ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, ikke bare å holde følge overalt på kommentarer ;) De koster 399,- og er uten innmat :)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...