onsdag 28. august 2013

Repeat

Det er ikke bare, bare å holde styr på insta, face og blogg.
Så da kom det første bildet i dette innlegget på repeat.
Men fikk fjernet det nå da ;)

Her er jeg en god smule tenkende etter messebesøk i lillestrøm i helgen.
Har en del avgjørelser å ta framover, for det var veldig lærerikt å være der synes jeg.
Det ble ikke gjort noen innkjøp, men det var nok for meg å bare titte.
Vite litt hvor Norge ligger ann i denne interiør"mølja".
Det kryr virkelig!
Sitter igjen med mange tanker -nye, innspirerende og avklarende tanker :)
Så her skal det sorteres og avgjøres en del.

To be continued sier jeg bare ;))

Nå er det faktisk under to uker til ny messe!
I kina!! DET blir fresht!

Var også på besøk på Nomi sitt showroom. Her ble det noen bestillinger!
Gleder meg! 







Klem-










Blogglisten
Blogglisten
Blogglisten
Blogglisten
Blogglisten
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Lekker! hadde jeg enda hatt plass til en slik spisestuesofa!! *drømme*
    Du har virkelig god smak altså!
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for det! Så koselig å høre <3
    Nå fjernet jeg bildet da, da jeg oppdaget at det var i det forige også :p
    Klem tilbake til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...