lørdag 31. august 2013

Møbeli Møbela

Jeg kan ikke få nok!
Den sorte Jacob stolen er en av mine absolutte favoritter,
og nå pryder den min stue.
Søylebordet er også fra Aflekt Home.


Etterhvert skal jeg få meg to slike ved siden av hverandre, men i første 
omgang må kundene prioriteres ;)




Jacob loungestol i sand og hvit og Senna søylebord
 på plass i gangen.
Super til den eldre garde når de skal kle på seg skoene ;)

Nå sitter jeg å venter på mannen som har kjørt på butikken for litt snop
og ostepop. 
*Lørdagskveld*




Klem-









2 kommentarer:

  1. http://sophieelise.blogg.no/1377977788_31082013.html#comment

    sophie har blogget om deg!:)

    SvarSlett
  2. Møblene dine er bare rålekre!!!!Så gøy å bruke de hjemme som utstilling og ta så lekre bilder!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...