mandag 5. august 2013

Gode dager

Enkelte dager er bare helt ekstra tipptopp!
Glad dagen!

Det er mange følelser i sving når man starter bedrift og jeg lærer virkelig meg selv å kjenne.
Man må stålsette seg og være forberedet.
Håpe på det beste, forvente det verste ;)
Motgang og medgang.
Det hører med.
Lykken jeg føler et øyeblikk, kan stupe til stein i magen på sekunder.
Like fort kan steinen fordufte og jeg får på nytt beviset jeg trenger.

Og det føles så utrolig godt hver gang jeg får bevis på at jeg det jeg har gjort, er riktig!
De kommer oftere og oftere, som små stikk eller store "floder".

Jeg setter virkelig pris på alle gode ord og positive tilbakemeldinger!
Mange ganger må jeg stoppe opp og tenke,
jeg lever ut drømmen min!

Takknemlighet og glede,
det er det jeg føler i dag!



Voluspa Romdiffuser er på lager hos meg,
i favorittlukten Crisp Champagne.
For 398,- blir den din ;)




Klem-






2 kommentarer:

  1. Heisann :) hvor i alta har du butikken din? kunne tenkt meg innom,mye fint :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du! :) jeg har ikke butikk, jeg bruker hjemmet mitt som lager og showroom! Ta kontakt på tlf 90587722, så er du hjertelig velkommen til å se! :) Mvh Anneli

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...