fredag 2. august 2013

Fashion

Vel, jeg er ikke noen fahionista eller moteblogger.
Men jeg kan jo tipse dere om min nyeste fantastiske oppdagelse,
som vistnok er veldig "inn" også ;)
Kanskje nettopp du også trenger dette?

Tangle Teezer!




"Tangle Teezer er ideel for alle typer hår, rett og krøllete, som er utsatt for floking.
Er spesielt anbefalt for stripet og farget hår.
Er også meget skånsom for extensions, clip ons, tresser og påsydd hår."

Og vet du hva?
Den funker! Som bare juling!
Jeg som helst drøyer en ekstra dag med vask av håret,
 bare pga jeg gruer meg til å børste flokebleikehåret mitt,
har endelig funnet en børst som glir igjennom, uten problemer!
HELT SANT!
Jeg har jo hørt om denne før,
men hadde helt ærlig talt ikke trua på noe annet enn saks for mitt kjære kjorv.
-Helt til jeg måtte nødlåne min søsters "teezer".
Jeg måtte klikke min egen rett hjem!
Du finner den HER!
:)

Klem-






1 kommentar:

  1. I know! Det funker faktisk, hehe:))
    Har slike vi og, flere faktisk!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...