torsdag 15. august 2013

Crispy feeling

Pluttselig var det helt mørkt ute.
Uten at jeg helt la merke til det, er høstmørket her for fullt.
Lysene inne har jo vært tent lenge, men nå ble det liksom skikkelig høst.
Jeg sitter på pcn å jobber, drikker te og crisp champagne lyset er min faste følgesvenn.

Merker nå at alt annet var mye mere interessant, så er vel på tide å ta kvelden.
-

Jeg får stadig spørsmål om vi har det SÅ strøkent
her hjemme hele tiden.

Til det kan jeg bare si -NEI.
Det har vi jo selvfølgelig ikke!
Vi bor her, det er vårt hjem, vi har barn.
Men faktisk har det blitt sånn nå, at å holde huset i orden, det er en del av min jobb.
Kunder kommer jo hjem til oss for å se på møblene,
og da er en viktig del av inntrykket en koselig og
ryddig atmosfære.


Det har derfor blitt mere viktig nå, enn det var før.
Og jeg liker å ha det på stell.
Men hvem gjør ikke det?

Rotet kryper inn på oss hver dag, og det er en evig kamp.
En sokk oppå salongbordet og en under kjøkkenbordet.
En tom colaflaske, en fjernkontroll på gulvet, ladere strødd i hele huset,
smuler fra frokosten i gangen.
Jada, som sakt, vi lever her :)

Men når kvelden kommer tar det meg noen strakser, så er alt på plass.
For alt HAR sin plass.
Og det er deilig!



Kopp fra Greengate- Interiøret.
I love.





Klem-










1 kommentar:

  1. Det er veldig greit når man faktisk må holde det i orden grunnet jobben....skulle hatt det slik vi også så kanskje det hadde blitt stell på sakene ;)
    Rydder gjør jeg kontinuerlig ,men strøkent???
    En sjelden gang;)
    Lekker stol i bakgrunnen,du er så utrolig flink å ta inn ting:)
    Toveklem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...