torsdag 4. juli 2013

Whats the clock

Disse fine klokkene har kommet inn til Aflekt Home.
Jeg digger dem! <3


Oldtown Veggklokke -Aflekt Home
1250,-


London Bordklokke -Aflekt Home
1300,-

Nå er vi hjemme fra ferie.
Jeg savner tilbake allerede, og vil gjerne ta med mann og begge barn!
Men her hjemme er det mye å henge fingrene i.
Sengesettet fra Aflekt Home kom i dag, 
og det er mye arbeid som følger med da ;)

I tillegg kommer containeren om 13 små dager!

Jeg må også ordne meg med diverse kontor artikler,
som penner, stempel, konvolutter osv.
Og sendings embalasje for små varer må jeg også finne en løsning på.
Noen som har noen tips?

På toppen av det hele har jeg begynt som ekstrahjelp på BikBok :D
Rett å slett for å komme meg litt ut, ha kolleger, og dyrke min andre hobby -klær! ;)

Dagene har litt for få timer om dagen.
Men jeg klager virkelig ikke! 
Jeg KOSER meg!! :D

Ha en fin torsdagskveld.



Klem-






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...