onsdag 10. juli 2013

I love Voluspa!

Har du hørt om Voluspa lysene?

De er laget av ekte naturprodukter
 -ekte kokos voks og eteriske oljer,
og lukter virkelig helt himmelsk.

Det jeg liker så godt med dem er at de faktisk lager duft, i hele rommet,
 uten å lukte for skarpt eller kvalmt.

Og i tillegg er de ikke svartelistet med tanke på farlige gasser mange duftlys kan avgi.




Mange av boksene er også utrolig dekorative og er i seg selv en drøm for mange interiør-elskere.
Jeg planlegger nå en bestilling av lysene til høstmørket trer fram,
så innen kort tid vil lysene være å få kjøpt hos meg :)

Hvilken er din favoritt? :)


Klem-






6 kommentarer:

  1. Enig! De lykter fantastiskt godt. liker at man bare kan tenne dem og vips, godlukt i hele rommet :)
    Fortsatt god sommer :)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja :D å så lukter dt så behagelig! Gleder meg! <3

      Slett
  2. Har ikke prøvd det selv, men syns de ser kjempe dekorative ut :-) Håper kvelden din er fin. Klem Monica.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de er jo et lite smykke i seg selv! Å da kan man jo forsvare prisen litt ;)
      Takk det samme til deg! :)
      Klem

      Slett
  3. Oi, så herlig!!
    Jeg elsker Voluspa - can't get enough:)

    Digger champagne og kokos duft, og de sorte, de er heaven:))

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi kokos! Den har jeg inne luktet på! Hørtes fab ut! <3
      Fin kveld til deg og!!:D

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...