lørdag 20. juli 2013

Stuen med Aflekt Home

Møbler fra Aflekt Home er på plass i stuen.
Jeg elsker!




Rosalie Sofa 13000,-
Emmet ottoman 3900,-
For bestilling send mail til

Ellers er ferie følelsen på topp!
Våre barn som egentlig står opp i 6 tiden, har funnet ut at de skal gi mamma å pappa et lite feriemirakel:
De sover til mellom 9 og 10!!
SÅÅ deilig!

Nå venter vi bare på sol å varme.
Jeg tar meg selv i å tenke at august snart er over :p
Litt tidlig det vel? ;)

Ha en fin lørdagskveld


Skulle fortsatt ønske jeg kunne si at jeg skal kose meg med rødt i glasset,
for det høres så deilig ut!
Men foreløpig er ikke smaksløkene mine enig,
så det får bli bokscola fra sverige på meg.
Det er noe spesielt over det å! ;))


Klem-






Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...