onsdag 24. juli 2013

So, so, soso, soola i Alta!

("Susa i hode" melodien altså!! ;)


See som mine Prinsesse Spirea blomstrer og koser seg!
Og det har vi og gjort.
Når det er sol og varmt ute, er det ingen plass det er så godt å være,
som hjemme!

Jeg har plantet om noen busker ute i hagen,
og nå føles det som jeg har trent marraton.
Å hakke med spiss-spaden i steinjord, det er tungt! 
Så da sier jeg det meg selv:
dagens (..årets) trim -unnagjort!

Barna har badet en million ganger, og sprunget inn og ut av dusjen,
med gress over hele seg, noe som resulterte i gress i hele huset.
Men det er helt okei,
det er jo sommer!

Kyllingsalat og Limonade til middag.
 Herlig!

Nå koser jeg meg med macen på fanget
og levende lys på det nye sofabordet fra Aflekt Home.

Aron Salongbord
4300,-
Mål 140x80x42

For bestilling send mail til
anneliaflekt@hotmail.com



Klem-






1 kommentar:

  1. Fiiiiine bordet:))
    Herlig med sommer ja, ingen steder er som Norge i sommersoool:)

    KOS dere med helg:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...