fredag 12. juli 2013

New in- Michael Kors

Da prøver jeg meg på mobilblogging igjen. 
Da vi var i nice snublet vi pluttselig over en Michael Kors butikk. 
Etter alle de skuffende depotvente besøkene og butikker vi ikke engang turte å gå inn i, var dette som å komme til himmelen! ;) 
Jeg bestemte meg for å kjøpe denne veska som et symbol på min første lønning fra Aflekt Home :)
STOR stas, begge deler! ;D 


Det skal sies at jeg kun har vesker fra hm  o.l fra tidligere. så dette var virkelig å flotte seg for meg, og jeg er SÅ fornøyd :)
(Den koster IKKE mangfoldige 1000 for den som skulle tro det! ;) ) 

Do you like? :)

Klem -


4 kommentarer:

  1. Denne er HØYT på min ønskeliste og, men klarer ikke og bestemme meg for farge:))
    Lekkersmekker ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette er den lille utgaven, altså ikke den til mac. De hadde bare denne og en knall rosa, så valget ble enkelt for min del! ;)
      Macbook veska er råååfin i sort, offwhite og beige! Valgetskval!! ;))

      Slett
  2. For en lekker veske!!! :)

    Ikke bra for meg å se som er veskoman... :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...