tirsdag 16. juli 2013

Lille julaften!

Jeg synes det er så utrolig gøy at stadig nye lesere finner veien hit.
Mail om møblene eller huset vårt tikker jevnlig inn,
og koselige kommentarer legges igjen på bloggen :)
Det gjør meg så utrolig glad!
Tusen takk!

I dag er det som lille julaften for meg, for i morgen!!!
I morgen kommer føste container til meg!!!!!
ÅÅÅÅh som jeg gleder meg!
Har faktisk hatt migrene nesten hele dagen, så det er tydelig at kroppen ikke er helt på sitt normale ;)
Jeg har ligget å sovet store deler av dagen, enda jeg helst vil styre å stelle her hjemme til
møblene skal inn her ;)


Jeg har fått jobbet litt da, blant annet levert ut noen wallstickers som ENDELIG er kommet til lager! :)

590,- koster den, og kommer også i sort.

Jeg har også fått sendt avgårde visum søknad til vi skal til Kina. 
Usj for et styr, det skal bli en lettelse når det er i orden. 
Liker ikke å sende passene i posten :/
Men det er jo slik det er når man bor så langt nord ;)

Nå skal jeg prøve å få med meg siste del av Person of interest på tvnorge.
Virker jo ganske interesant der de skyter hverandre i bakgrunnen ;)

Ha en god natt alle sammen :)
Følg med i morgen, da kommer det bilder av møblene!!!!! 
:D :D :D


Klem-






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...