onsdag 31. juli 2013

Kveldskos

Sola fortsetter med sitt tilstedeværende!
Tenk for en sommer vi har og har hatt.
Jeg er så takknemlig.
I tillegg begynner kvelds"mørket" sakte men sikkert å vise seg.
Jeg som elsker å tenne lys synes dette er kjærkomment.
Mørket er noe som mangler i den nordnorske sommernatta, synes jeg.

I tillegg til å få sole meg maasse,
har jeg endelig fått gjort unna litt jobb.
Det merkes at barna ikke er i bhg! ;)
Skikkelig kult å prate med en samarbeidspartner i tlf,
mens ungene roper i bakgrunnen "jeg må på do!!"
Men i dag har vært en effektiv dag.
Jeg har også fått mailet masse med kinafabrikken min.
Jeg er så utrolig spent på noe jeg har bestilt.
Men det er ikke helt i boks ennå, så jeg holder det hemmelig i noen dager til ;)

Vi reiser til mamma i morgen for en liten "ferie"
Mannen trenger å komme seg bort litt for å få det.
På sin sommerferie på to uker har han blant annet støpt 3 grunnmurer,
gravd opp baksiden av huset for å ordne fall og the list goes on.
Så bort må vi ;)
(NB! vi har alarm! ;)

Jeg må derfor nikose meg litt på kjøkkenet i kveld,
med friske blomster og lys.
Så hjemmekjær som jeg er, gleder jeg meg allerede til å komme hjem! ;)




Nydelige bruderoser og hortensia fra Blomsterpikene
på parkesenteret her i Alta.
Blomsterbutikken deres har en så utrolig koselig atmosfære.
Jeg kan stå der en evighet og bare se.
Flere unge damer, som har satset på sin drøm.
Det liker vi! ;)



Klem-






5 kommentarer:

  1. Hei fine du!
    Nyt dagene med familien :)
    Jeg skal få postet link snart, er bare lost når jeg har ferie ser du...
    Du, jeg kan godt fikse bilde for deg hvis du vil.
    Jeg brukte egentlig bare picmonkey.com og et filter der inne, kjempeenkelt hvis du vil prøve, moro og :)
    Klem m

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk søte!
      Jeg skal sjekke ut den siden da, kanskje jeg klarer selv :)
      Klem tilbake til deg!

      Slett
  2. Så koselige bilder:)
    Jeg elsker høststemningen, og levende lys, det er herlig:)
    Her er det og litt gufsent i dag, så mitt første duftlys på over 2 mnd er tent:))

    Så det er Alta du holder til, en fin plass:))
    Vi leide bobil for et par år siden og skulle innom en haug med plasser på våre tre uker, men vi strandet i Alta, haha:)) Min samboer har masse familie der, og vi trivdes så godt, så det endte med kun 2 dager i Lofoten og en veldig kjapp tur hjemover til Oslo:))

    Ha en fin fin helg:))
    Kos dere med en miniferie, er viktig innimellom det:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bobiltur enda helt til Alta, wow! Har aldri vært i Lofoten selv, men når sant skal sies har jeg omtrent bare vært i Tromsø sånn her nordpå. Ellers drar man jo lengre sør! ;)
      En nydelig helg til deg å snille!
      Og takk, vi koser oss! :)

      Slett
    2. Jepp, det var en lang biltur:)
      Men veldig koselig - både Senja og Lofoten var breathtaking, vi bor virkelig i et FLOTT land, anbefaler Norgesturne med bobil:))

      Min sambo har to tanter og en haug med fettere og kusiner i Alta:)
      Bente Hansen (Odd Rune er mannen) og Evy Kristiansen er tantene:)

      Alta er vel ikke så stort, så du vet kanskje hvem de er?

      Ha en fin fin helg;)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...