onsdag 17. juli 2013

HYYL!!


Jeg føler meg som en unge i en leketøysbutikk. uten lov til å kjøpe noe!
Men mamma daaaa!!
Det har jeg mest lyst til å hyle ut!
For containeren kom ikke i dag!
eller, den kommer ila av kvelden,
men jeg vil ha den NÅ!!

Så.. der er jeg for øyeblikket! ;)

En liten trøst fikk jeg da, når jeg leste fortballfrue sin blogg,
og hun tipset om Elle sitt tilbud:


Lulu`s beauty bag er en av fotballfrues favoritt toalettvesker, og jeg må jo si jeg også synes den er rålekker.
Den har et ekstra lokk på toppen til småting og sminkekoster,
i tillegg til god plass ellers.
Så jeg måtte jo bare klikke hjem dette.
Jeg trenger litt annet lesestoff enn BARE interiørblader, så nå får jeg prøve ut ELLE :)
Og liker jeg det ikke, har jeg jo pungen i det minste!
Litt trøst til "stakkars", lille, furtne meg ;)


Tilbudet finner du HER
:)


Klem-






2 kommentarer:

  1. Weee, så utrolig spennende!
    Tipper det kommer masse fint ja:))
    Og forsinkelser er vel noe du må bli vant til i den bransjen der, hehe:))
    Den som venter på noe godt vet du:)

    Tilbudet med LuLu's fikk jeg med meg og, er bestilt:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er så spennende at det er slitsomt! ;) Og ja, jeg må nok bare venne meg til det først som sist :/ ;)
      Jeg ventet på noe veldig godt, himmelen er jeg i for øyeblikket! ;)
      Klem til deg :)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...