mandag 8. juli 2013

1300 klikk!

I går hadde jeg nesten 1300 klikk på bloggen!
Utrolig morro, og det tyder jo på at det går riktig vei :)
Litt spesielt føles det når dama i kassa pluttselig sier
"Åh du har så fint hjem!"
Haha, men veldig gøy er det!! :D

Her ser dere det som en gang var "sølv-veggen".
Etter at jeg malte stuen i Varm Lin ble denne veggen så feil.
(Kald sølv mot varm beige= kræsj!)

Jeg måtte gå slukøret inn på fargerike enda en gang. 
De må begynne å bli ganske lei meg der nå ;)

Valget falt på Hvit lin og to vegger ble malt i denne.
Veggen til høyre for meg er også hvit lin, og som du ser i hjørnet bak meg kan du nesten ikke se forskjell i riktig lys.
Fargene går altså veldig godt til hverandre, men gjør allikevell stor forskjell.
Jeg har lite vinduer i stuen, eller, mye hele vegger, blir mere riktig å si ;)
Fargen Varm Lin kan dermed bli litt tung/mørk, men hvit lin letter veldig på inntrykket hos meg!

Jeg får spørsmål om hvilke gråfarger vi har,
men til dere som vipper mellom hvitt eller grått på veggene, jeg anbefaler virkelig Hvit lin! 
Den er lys og grålig, men VARM.
Det myker opp inntrykket, der hvite vegger fort kan gjøre rommet kaldt.

Stolen i hjørnet er foresten på tilbud for øyeblikket! 
4250,- fra Aflekt Home.




Klem-






1 kommentar:

  1. Hahaha. Jeg er sikker på at de elsker deg på Fargerike. En god, hyggelig, og fast kunde ønsker alle butikker seg.

    Farger og sammensetninger er jammen en kunst. Særlig hvitfarger. At jeg var innom fargebutikken fem dager på rad understreker dette, men jeg tror de liker meg fremdeles. ;-)

    Nyt tirsdagen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...