torsdag 20. juni 2013

Mye jobb

i perioder..
Da er det ikke bare å få tiden å strekke til,
iallefall ikke til bloggen.

Men det er utrolig gøy med så mye positive tilbakemeldinger,
og at folk kjøper det jeg tar inn
-da kjenner jeg på det at jeg gjør noe rett! :)

Det er rart å tenke på
at jeg vet hva jeg skal bli når jeg blir stor!




Nå må sommeren komme tilbake til oss! 
Jeg begynner å bli værsyk kjenner jeg ;)
Jeg planter blomster til krampa tar meg
og later som jeg er sørpå,
mens jeg klapper mygg,
 til krampa tar meg på nytt! ;)

"Langstilkede" roser skal på plass hos meg, som jeg kan ta inn å sette i vaser.
Etter god hjelp fra Marianne på Elvebakken blomster,
falt valget på Alexander Mackenzie-rosen.


(Mine busker er foreløpig bare stubber, så bildet lånte jeg av en utenlandsk nettside.)

Nå skal jeg maile litt med fabrikkene mine.
Natt her betyr morgen i kina.
Nattugle er jeg blitt! ;)

God natt til dere!


Klem-






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...