fredag 14. juni 2013

Min stue nå

Jeg tenkte å vise dere en liten del av stuen vår "at the moment"..
Den har forandret seg mange ganger siden forrige "stue"innlegg ;)
Jeg er sånn,
hver gang jeg vasker, da må jeg forandre
-bare litt! ;)

Mannen stakkar, han legger ikke merke til hva han sitter i lenger,
bare det er forran tv`n ;)

Det er helt utrolig hva Manuela`s bilde gjør med stemningen i rommet!

Nå venter jeg på en knall fin klokke som kommer inn til Aflekt Home,
-da er stuen komplett


...fram til containeren kommer i juli, vel og merke! ;)



(Her er det jo midnattsol og solen ligger så lavt på kvelden/natta at man har den rett i annsiktet:/ 
I tillegg liker jeg å ha det mørkt og koselig på kveldene, derfor er (de trasige) persiennene nede ;)




Dette er er klokken som skal få plass hos meg
Er den ikke fin!?


Den måler 70x58
og koster 1210,-
:)



Klem-






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...