onsdag 5. juni 2013

arbeider..

med muren på yttersiden.
Jeg har nemlig også blitt satt i arbeid nå,
og for en jobb!!
Min (drit)jobb ble å fjerne isporen av betongen,
og den sitter SÅÅ fast!
Æsj og usj!

 Men nå er vi snart i mål med den da,
og det blir så bra!
I morgen tror jeg at jeg skal ut å handle blomster,
og det er jo et mega stort plaster på såret for mine oppskrapede hender! ;)

Gleder meg å vise ferdig resultat!

Dette er det eneste jeg har av uteplanter for tiden-
 2 hagehortensia.

(Sådd plen i bakgrunnen, den begynner også å bli grønn!)



Her skinner solen igjen etter noen dager med overskyet og regn,
og i morgen skal det bli helt fantastisk, 21grader og skyfri himmel!
DEILIG!!
Dette er ikke normalt for Nord-Norge!
Så det nytes virkelig til det fulle!

Og du- I dag kom det noe veldig FINT og spesielt i posten til meg.
Det kommer til å bli helt smashing!
Skal dele med dere så fort det er kommet på plass.




Klem-






2 kommentarer:

  1. Nydelig farge på hortensiaen din! Plantekjøp er jo det morsomste :)

    SvarSlett
    Svar
    1. hihi, ja den er jo ROSA!! ;))
      Iallefall gøy i fint vær! :D

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...