onsdag 26. juni 2013

I can, in Cannes!

OOh sweet child of my!
Jeg føler meg som et barn!
For vet du hva?
På søndag fant jeg ut at værsyken hadde nådd sitt maks!
Ikke visste vi når, og OM det blir noe ferie på oss i sommer:
Containeren kommer og mannen har begynt i ny jobb,
så her var det bare å gripe muligheten.

Jeg og minstemann på 3, hev oss helt på impuls på flyet til mamma på søndag.
Når vi kom fram ivret jeg og søsteren min oss på
"syden-surfing".
Men det viste seg fort at alt var utsolgt!
...
Helt til vi kom over billigbilletter med Norwegian, til Nice!!
HIMMEL!



Så nå er vi i Cannes!
Og jeg må bare si igjen:
HIMMEL!

Dette er mitt ferieparadis!





En meget fornøyd liten venn, som storkoser seg!


Vi har også ordnet oss med leiebil, og gud så høvelig!
Nå er det bare å hoppe i bilen uansett!
Vi tenker å komme oss både til Monaco, St.Tropez og selvfølgelig Nice.
Antibes skal også sjekkes ut da jeg har hørt at det er hit man reiser med småbarn.
Kanskje finner vi ferieboligen vår i årene som kommer? ;)



Klem-







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...