mandag 3. juni 2013

DIY -> LYMDI

Do it yourself..
eller som jeg liker å si:
Let Your Man Do It

Litt rotete bilder men utenfor holder vi mannen
på med noe spennende!


(Plenen kommer, sakte men sikkert!)



Klarer du å se hva som skjer her?

..


Han driver å støyper blomsterbedd.
Åå jeg er så spent på ferdig resultat!
 I morgen skal kasettene rives..
og skrapes :( :( uææ!

I midten skal det plantes stauder/små busker av noe slag.
Og her trenger jeg hjelp!
Jeg trenger tips til hva jeg kan plante:

*Det må ikke være høyere enn maks 50 cm.
*Det må være hardhet 7 eller høyere/ tåle klimaet her nordpå.
*Og alle helst vil jeg ha noe med rosa blomster på.

Noen som har gode ideèr? :)

Gleder meg å vise ferdig resultat!



Klem-






4 kommentarer:

  1. Dette blir fint :) kommer ikke på noen i farta, men her Jar jeg akkurat bestilt :) greie priser også :) http://www.nettbutikk.planteriket.no/

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips! :) Skal sjekke det ut!

      Slett
  2. Åj, så smart! Her har vi også holdt på med uteområdet, det er fint å skape velværefølelse ute :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er så deilig når det er frodig og grønt og fargerikt.. elsker været vi har for tiden også, det gir mersmak på uterom! <3

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...