onsdag 12. juni 2013

Alta Helse og Livsstil


Synes det er så utrolig gøy når noen satser på drømmen sin
(merkelig at det faktisk innkluderer meg selv!)
og dette har flotte
Ane Kvammen Masvik
gjort!


Hun er utdannet ernæringfysiolog og har startet opp 

I dag har jeg vært på gjennomlysning-
på spesialvekten til Ane.
DET var interessant!

Her fikk jeg vite
*BMI
*Fettprosent- som var utrolig nyttig å vite!
*Vannmasse i kroppen
*Beinmasse
*Magefett (fettet rundt indre organer)
*metabolisk alder
SOM JEG MÅ SKRYTE AV VAR
...wait for it...
16 år! wuhuu! ;)

Utrolig spesielt og gøy!
I tillegg får man jo vite hva som er optimalt, pluss gode råd :)

Denne gjennomlysningen koster kun
250 kr!
Og jeg vil anbefale den til alle!
Nå har jeg et utgangspunkt, og et mål å forholde meg til.
Blir spennede å måle seg på nytt om 6 månder :)

Ane har mange spennende prosjekter og har blant annet kjørt "slankekrigen finnmark".
Hun har også livstilsreiser og kjører kosthold og veiledningskurs.

Så absolutt verdt en titt innom nettsiden hennes
Alta Helse og Livsstil

Fikk mange gode råd,
og tips om ting jeg ikke viste om!

Vi kan vel alle leve litt sunnere!?
Vi skal jo alle ha kroppen vår helt til vi dør!



Klem-






3 kommentarer:

  1. Så spennende :)

    SvarSlett
  2. Så spennende :) Hadde jeg bodd "litt" nærmere skulle jeg bestilt time hos henne men...
    hadde vært gøy å funnet ut litt ang denne kroppen her.. hehe ;)
    Ha en god dag!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var utrolig gøy! Og enda så billig, trodde det skulle koste flere tusen! ;) Du får sjekke ut om det finnes der du bor :)
      Fin dag til deg også :)
      Klem tilbake!

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...