søndag 16. juni 2013

4 år siden Bryllup i Italia!

I dag har jeg og mannen bryllupsdag!



Tenk, 4 år siden vi giftet oss i vakre Firenze, Italia.

Jeg har ikke sett på bildene på lenge, men i dag måtte jeg titte litt.
Og i den annledning tenkte jeg at det kunne være fint å dele litt med dere :)

Vi giftet oss på et vinslott, og var 31 stk med stort og smått.
En hel uke var vi samlet
- og en helt fantastisk uke var det!
Minner for livet ble skapt,
og jeg tør å påstå at alle sammen koste seg maks!




















Vi brukte firmaet
 Veien Til Toscana
og den herlige bryllupsplanlegeren Gunn Janne.

For å lese om vår opplevelse kan du klikke på denne linken

Referanse, Anneli og Jan


Og dersom noen skulle ha spørsmål rundt dette må dere bare spørre :)
Vi er storfornøyde med opplegget, og det er med tårer i øynene jeg lager innlegget,
mens musikken fra Gunn Jannes nettside spiller.
Det var nemlig Pachelbel`s canon i d-dur
 som ble brukt til min innmars.


Den eneste negative siden jeg kan komme med,
er at vi så gjerne skulle hatt med oss så mange, mange flere.


Hurra for oss!
:)




Klem-






4 kommentarer:

  1. tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg :-)
    må vel være drømmen å få gifte seg i Italia....iallfall for meg, som drømmer bare om å dra dit :-)
    Har allerede vært gift i 13 år ;-)
    du var en vakker brud og alt så perfekt ut :-)

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Da er dere godt forran oss iallefall ;)
      Da kan dere jo reise dit på jubileum da! ;D
      klem tilbake til deg!

      Slett
  2. Hei Anneli!!
    Først og fremst Gratulerer med Bryllupsdagen!!
    Det var jo bare et drømmebryllup dere hadde for 4 år siden:)
    Vi er kommet så langt at vi skal feire 25 års bryllupsdag i sommer!!
    Utrolig hvor fort tiden går!!
    Så vil jeg takke deg for hyggelig kommentar hos meg!! Det er så hyggelig når det kommer noen nye innom bloggen.
    Jeg legger deg til i bloggrullen min så kan jeg følge deg videre!!:)
    Ønsker deg en fin start på ei ny uke!!
    Klem reidunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi 25 år ja! :D Godt jobbet! ;D
      Så koselig at du vil følge meg videre! Det er bestandig gøy <3
      Og takk for gratulasjon :)
      Klem tilbake til deg!

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...