søndag 5. mai 2013

Photoshoot!

by Aflekt Rasmussen.

I dag kom endelig finværet etter oss til sør,
og vi har storkost oss!
Vi har vært på vakre, vakre helgøya,
og dette er nok min ønskeplass å bo.
Et nydelig landskap med Møjsa helt innpå!

Vi måtte jo selvfølgelig lage vår egen photoshoot i de nydelige omgivelsene.






Jeg synes det er viktig å vise barna at man ikke skal ta seg selv høytidelig.
Vi danser veldig mye hjemme, øver på rytmer, tøyser og tuller, og "dummer oss ut".
Så når jeg ba eldstemann å gå opp på steinen satte han i gang å danse.
Han sang høyt og ba meg å filme ham så vi kunne sende filmen hjem til pappa.
Utrolig gøy har vi hatt det!


Nå må jeg pakke, så er det natt, i morgen skal vi hjem til Alta.
Der har det vært knall sol hele uka!


Klem-



3 kommentarer:

  1. Ja det e viktig å leke selv om vi e blitt voksne....flotte bilder. Mvh Laila Jonas...

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...