torsdag 2. mai 2013

Parce que je le vaux vien!

Fordi jeg fortjener det!

Jeg og småtrollene har hoppet på flyet og reist til mamma!
Bestandig godt å komme "hjem", selv om hun har flyttet.
Hun kom hjem fra selveste
Paris❤ i går
og hadde spesial varer med seg til meg og søsteren min!
Franske makroner!!

Så her har vi kost oss med pizza og nå sitter vi og nyter et lite stykke frankrike!
*sukk*








Dette er et forsøk på mobilblogging, og det funker jo faktisk greit! :)

Foretsen så har jeg fått tilbakemeldinger på at enkelte ikke får til å legge inn kommentarer!
Er det noen som kan hjelpe meg med hva det kan være?
Det blir bare borte når man trykker publiser.
Kjempe kjedelig! 
Håper noen har en løsning? 
Og kan man ikke kommentere, sende gjerne mail og fortell meg hva jeg må gjøre! 
(anneliaflekt@hotmail.com)
Da hadde jeg blitt så glad! :)

Nå skal det søsterkoses med siste slarv, sistemann har akkurat sovnet! :oO

Klem-


2 kommentarer:

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...