søndag 26. mai 2013

På leit!

Jeg har mange tanker og ønsker for Aflekt Home.
Det gjelder bare å ta de i riktig rekkefølge,
prioritere riktig,
og finne gode leverandører.

God kvalitet til riktig pris!

For tiden er det sengetøy som kverner i hodet.

Da vi var i London i høst hadde hotellet det DEILIGSTE lakenet på senga!
Jeg måtte stryke bena i mot det for å kjenne hvor utrolig glatt og mykt det var!
*fnis*

Jeg har siden prøvd å kjøpe et overpriset stretch(?)laken i sateng
-jeg klarte ikke glemme hvor utrolig deilig london-lakenet var.

Skuffelsen var stor da det etter første vask kjentes ut som vanlig bommull.
(derfor sier jeg overpriset!)

Men jeg gir meg ikke!
Nå skal jeg finne det perfekte lakenet,
og dette skal jeg kunne tilby mine kunder!

Videre skal sengesett med tilhørende sengeteppe finnes hos meg etterhvert!

Her er noen inspirasjonsbilder og tanker på hva jeg vil ha hos
Aflekt Home










Litt ekstra lyx i hverdagen!


Hva synes du? :)



Klem-






3 kommentarer:

  1. Så utrolig flott! :) Håper du finner lakenet du leter etter... ;)

    SvarSlett
  2. Så utrolig lekkert! :) Det er ingenting som en innbydende seng! Håper du lykkes i letingen :)

    Klem Anne

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...