lørdag 11. mai 2013

Når man venter..

så mye som jeg gjør,
på bilder av ferdige produkter til Aflekt Home,
så kan tiden gå så utrolig sakte.
Og da måtte jeg jo finne på noe så tiden går fort!

Jeg har derfor malt soverommet!

Bilde av rommet før

Jeg har fått veldig mange fine kommentarer på fargen,
men jeg har aldri vært helt fornøyd med den selv.
Nå gjorde jeg endelig noe med det og jeg er SÅ fornøyd! :D


Etter
 Må nok få meg et annet sengeteppe ;)


Parfymekrukker fra Egypt!
Navnekort fra et bryllup vi var i.







Jeg elsker fargen! 
I tillegg har jeg malt i pure colour så den er helt, helt matt.
Har bare lyst å stryke på den! ;)

Hva synes du?
Best før, eller etter?


Ha en fin lørdagskveld alle sammen :)

Klem-






2 kommentarer:

  1. Veldig fin farge! Er der Varm Lin du har malt med her? (S4005 Y50R)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...